Ikony na plose KDE pro vsechny uzivatele?

Zbynek Drlik z.drlik na sh.cvut.cz
Pátek Červenec 20 21:14:24 CEST 2001

no podle mne to je uplne spravne ze nic jako spolecnej desktop neexistuje
jedna se preco o rozdeleni prav a neni duvod proc by meli mit vsichni na
plose naky soubory ktere by museli mit prava jineho uzivatele. Takze jestli
se vam zda neefektivni kopirovat nakej vas specialni adresar vsem
uzivatelum tak proc napr. si neudelate script kterej to udela za vas nebo
udela symlinky