cestina pri pristupu z Linux na NT server

Milan Kopacka mkop5230 na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Pátek Červenec 20 16:44:11 CEST 2001

On Fri, Jul 20, 2001 at 03:36:54PM +0200, Vladimir Jirasek wrote:

> Zkousel jsme i v shellu output-meta a input-meta a convert-meta nastavovat na
> vsechny mozne hodnoty, ale nic nepomohlo. Soubory vidim, ze obsahuji bud
> pismenka bez hacku nebo treba ?, ale soubor neni pristupny, hlasi to: file
> xxxxxxxx, cannot stat.
> Evidentne je problem pri konverzi unicode znaku. Mate s tim nekdo zkusenosti.

CONFIG_NLS_DEFAULT="iso8859-2"
CONFIG_SMB_NLS_DEFAULT=y
CONFIG_SMB_NLS_REMOTE="cp852"

v konfiguraci kernelu (a prelozit a prebootovat do nej). Jako parametr
pro smbmount se mi to nikdy predat nepovedlo. :(

  Milan Kopacka