koupe Linuxu

Milan Svoboda tex na sendme.cz
Pátek Červenec 20 14:36:23 CEST 2001

> Tak tomu neverim!
>
> Pokud byl ten bug zasadni, tzn. bezpecnostni dira, tak

Tady se mluvilo o nejakym bugu?   ;-)

> URCITE se zaplata dostala do vsech verzi, ktere jsou
> oficialne podporovany, coz je myslim ted cela rada 6.x a
> rada 7.x.
>
> Pokud se nejaky update neobjevi ve starsi verzi tak
> vetsinou tim neni zasazen.
>
> A nakonec ke vsemu existuji SRPMS potazmo *.tgz baliky,

No, prekladat napriklad KDE ze SRPMS je prace pro
sebevraha :-)) Dyt to ma nejakejch 60MiB.

A RedHat udelal binarky jen pro 7.x (a to u posledni verze
2.1.2 i kdyz uz dost dlouho existuje 2.2beta)
No kdybych tohle vedel uz na zacatku, tak si neco
zacnu s nejakou jinou distribuci.
Vim ze existuje RawHide, ale to je o upgradeovani
VELKE spousty veci.