koupe Linuxu

Neděle Červenec 22 22:40:46 CEST 2001

On Fri, 20 Jul 2001, Milan Svoboda wrote:

> No, prekladat napriklad KDE ze SRPMS je prace pro
> sebevraha :-)) Dyt to ma nejakejch 60MiB.
>
> A RedHat udelal binarky jen pro 7.x (a to u posledni verze 2.1.2 i
> kdyz uz dost dlouho existuje 2.2beta) No kdybych tohle vedel uz na
> zacatku, tak si neco zacnu s nejakou jinou distribuci. Vim ze existuje
> RawHide, ale to je o upgradeovani VELKE spousty veci.

Tezko budete hledat distribuci, ktera bude vydavat nove balicky pro stare
verze a zajisti vam konzistenci systemu. Prave o tom je totiz vydani
stabilni verze. Do stabilni verze se nepridavaji novinky prave proto, ze
to ohrozuje jeji stabilitu. Obvykle se vydavaji jen opravy (dukladne
otestovane) a novinky prosakuji az do novych verzi (distribuce). Tj. pokud
chcete byt "in", musite mit nainstalovanou i posledni verzi samotne
distribuce.

RPM balicky pro ruzne distribuce ruznych produktu (tj. i nejnovejsi KDE)
jsou obvykle dostupne u tvurce takoveho programu.

Lide z RH se urcite budou snazit mit novou verzi distribuce s poslednimi
stabilnimi verzemi vsech dostupnych komponent (KDE 2.2.0 je v tomto
pripade dost problematicke, protoze bude pravdepodobne s dost chybama,
ktere opravi az verze 2.2.1) a vzhledem k blizicimu se podzimu zacina
pravdepodobne zamrzani vyvijene distribuce (jinak by se to nestihlo
zodpovedne otestovat).

...staci sledovat Raw Hide :-)

--
                        Milan Kerslager