Nekompatibilita verzí

Milan Kratochvíl milan.kratochvil na quick.cz
Sobota Červenec 21 21:39:30 CEST 2001

Dobrý den,

chtěl bych vás požádat o pomoc se svým (lin)winmodemem. Mám doma
nainstalovaný Redhat 7.0, jádro 2.2.16 a na internetu jsem našel ovladač
svého ESS modemu (stáhnout se dá např. tady:
http://www.bits.bris.ac.uk/madmatt/download/111.zip). Tento ovladač je
kompilován na jádře 2.2.12, pracuje i s jádrem 2.2.14, ale při pokusu o