Nekompatibilita verzí

Dušan Hokův dusan na mirc.cz
Středa Červenec 25 10:50:12 CEST 2001

Milan Kratochvíl wrote:

> Dobrý den,
>
> chtěl bych vás požádat o pomoc se svým (lin)winmodemem. Mám doma
> nainstalovaný Redhat 7.0, jádro 2.2.16 a na internetu jsem našel ovladač
> svého ESS modemu (stáhnout se dá např. tady:
> http://www.bits.bris.ac.uk/madmatt/download/111.zip). Tento ovladač je
> kompilován na jádře 2.2.12, pracuje i s jádrem 2.2.14, ale při pokusu o
> zavedení modulu v jádře 2.2.16 se vypíše několik chybových hlášení typu:
> unresolved symbol tty_get_baud_rate_R8e49bd36. Bohužel přejít na nižší
> verzi jádra nemůžu, protože by nefungovala zvuková karta. Dá se s tím něco
> [...]
no je treba stahnout jeste fixsctpt.txt a pomoci nej upravit modul pro
vyssi verzi jadra. Informace se daj najit na http://linmodems.org Tendle
modem jsem taky mel, rozchodil jsem ho skoro na jadre 2.2.16. Modem
vytacel, ale po pripojeni k ISP se pppd pohadal s kernelem a bylo po
srande. Celo vec jsem vyresil koupi modemu USR Sportster Flash, kterej mi
po upgradu beha V.90 jako drak :-)
Doporucuju winmodem prodat windowsakovi a koupit si pro linux plnohodnotnej
hardwarovej externi modem.

--
Dušan Hokův