Nieco ako Briefcase

Ing. Vlastimil Pospichal vpospichal na centrum.cz
Neděle Červenec 22 11:34:14 CEST 2001

Flame: Mne se jevi vsechny programy pro Linux jako kanony proti
produktum M$ :-) Ale vazne: Neznam Briefcase, ale jak znam M$, urcite to
zabira vice pameti a casu, nez treba CVS, ktery si sve misto na slunci uz
vybojoval. CVS je IMHO maly system, ktery toho umi hodne, presne tolik,
kolik je potreba na spravu projektu.

Vlastik

> No cisto teoreticky by mohlo byt aj ono ale predsa si myslim, ze by
> mohol byt aj trochu iny soft :) CVS sa mi zda byt velky kanon na takuto vec
> a nie som si celkom isty ci by to bolo uplne v pohode.
>

> 	Hanus

Ing. Vlastimil Pospichal
mailto:vpospichal na centrum.cz
http://www.hoteldrnholec.cz
http://pospichal.hyperlink.cz

Proc kupovat MS Windows, kdyz existuji skutecne operacni systemy?