Nieco ako Briefcase

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Neděle Červenec 22 17:09:52 CEST 2001

"Ing. Vlastimil Pospichal" <vpospichal na centrum.cz> writes:

> Flame: Mne se jevi vsechny programy pro Linux jako kanony proti
> produktum M$ :-) Ale vazne: Neznam Briefcase, ale jak znam M$, urcite to
> zabira vice pameti a casu, nez treba CVS, ktery si sve misto na slunci uz
> vybojoval. CVS je IMHO maly system, ktery toho umi hodne, presne tolik,
> kolik je potreba na spravu projektu.

Briefcase funguje jinak nez CVS. Logika je ta, ze mam treba program na
spravu databaze adres. Ten si zaregistruji jako obsluhu
briefcase. Kdyz nekdo vrazi do briefcase soubor a pozdeji ho chce
sladit, tak se podle pripony zavola program, ktery se zaregistroval
k patricne pripone a preda se mu soubor z lokalniho disku a soubor
z aktovky, at si s tim nejak poradi. Ten muj program musi povinne
exportovat urcite funkce, aby se to dalo udelat.

Takze napsat brifcase je zalezitost par radek v shellu. Ale tazatel by
spise potreboval ty programy, ktere se na ni vesi a to uz bude
potiz.

Doporucuji prohlednout si navod k programu diff. Akorat ze funguje jen
nad textovymi soubory.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311