2.4.6 a apt-get update

Neděle Červenec 22 17:19:53 CEST 2001

On Sun, 22 Jul 2001 d na d-c.sk wrote:

> Tak som to nejako dokopal s tou 2.4.6 ale vznika mi tu problem so
> stabilitou kernelu. Nie vzdy ale zvycajne pri prikaze apt-get ... sa z
> mojho kernelu stane panic, coz sa mi moc nepaci. Jednoducho to vyhodi
> haldu hlasok o stackoch a registroch a vytuhne to.  Debian je woody na
> kerneli 2.4.6

Krome toho, ze je k dispozici 2.4.7, muzete zkusit aplikovat bud Alanovy
-ac patche nebo Linusovy -test patche.

Znovu a znovu opakuji, ze jadra 2.4.x *nejsou* stale vhodna pro prime
nasazeni a plati to *zejmena* pro "cista" jadra z Linusova stromu. Pokud
nevite, jak extrahovat ruzne patche treba ze SRPMS (abyste si udelal jadro
vlastni), neumite rucne upravovat patche tak, aby "sedly", nesledujete
konferenci linux-kernel (alespon jednim okem), pak pouzivejte *zasadne*
stabilni jadra od sveho dodavatele.

Jen tak pro ilustraci - balicek kernel-2.4.6-2 z Raw Hide obsahuje 140
dodatecnych patchu vcetne temer 2MB velkeho patch-2.4.6-ac1.bz2 a stale se
odstranuji dalsi a dalsi drobne problemy, kvuli kterym _neni_ jadro
schopne normalniho nasazeni.

Rada 2.4.x jeste dlouho nebude srovnatelna se stabilizovanou radou 2.2.x
(posledni 2.2.19), protoze to chce CAS.

BTW: jiste jste zacatecnik, protoze jinak byste pomoci ksymoops zjistil,
     kde panika vznika a prislusnou cast jadra opatchoval z dostupnych
     zdroju nebo ji jednoduse odstranil (pokud to jde). Timto mailem
     jsem Vas chtel jen nasmerovat na samostudium, ne urazit.

--
                        Milan Kerslager