2.4.6 a apt-get update + kernel panic - poriesene

d na d-c.sk d na d-c.sk
Pondělí Červenec 23 16:10:53 CEST 2001

Hm, zdravim

Takze : problem je imho porieseny. Po radach od Martina Macoka (dakujem
za underground.cz a jeho prispevky) sme sa dali do patrania po errore v
kerneli. Dopadlo to tak, ze som zistil problem pri tcp mangling. V
pripade ze je tato feature zavedena priamo v kerneli, stroj zacal hadzat
nechutnosti typu Kernel panic.
Nie som v stadiu beginera ako si asi mysli p. Macok, ale tieto veci som
v zivote neriesil (kernel panic). Je to prvy krat co som sa stretol s
takymto errorm , tak nech mi p. Macok prepaci pre neho mozno stupidnu
otazku a slubujem ze zacnem este viac studovat a nebudem ho uz otravovat
s mailami tohto typu.

Neviem ci mam alebo nemam oboznamit niekoho z jadernej konferencie o
tomto probleme, ci to mam povazovat za bug. Na poziadanie mozem poslat
vypis hlasok ako skoncil kernel pri errore. Je to sice len vo forme jpg
(bral som to kamerou, nechcelo sa mi to opisovat) ale dufam ze to
pomoze.

Obzvlast dakujem Martinovi Macokovi za nakopnutie.

D`

                                     Daniel Ciprus
                                  email : d na d-c.sk
                           phone : +421 905 562370