Fwd: Re: Ikony na plose KDE pro vsechny uzivatele?

Oto Buchta tapik na neo.cz
Pondělí Červenec 23 13:48:38 CEST 2001

Dne po 23. červenec 2001 12:28 - Ivan Poulík napsal(a):

> [...]
A ja se pokusim vysvetlt proc:
Pokud vsichni uzivatele sdili ikonu, pak k ni maji vsichni stejny pristup
(nebo maximalne tri druhy pristupu, coz pri sto uzivatelich neni zas velky
rozdil, protoze vzdy se najde alespon 33, kteri jsou ve stejne tride prav)
Jelikoz si ikona v sobe drzi informace o tom, kde se naleza (coz je imho
dobre), mam dve moznosti:
1) vsem umoznim, aby s ni manipulovali (rw) - pak si ale budou navzajem
posunovat ikony, coz neni uplne nejstastnejsi
2) vsem dam prava jenom pro cteni - pak ji maji vsichni na jednom a tomtez
miste. Myslim, ze to neni uplne nejstastnejsi reseni, protoze to neumoznuje
personalizaci plochy (obzvlaste pri desitkach takovych ikon)
Kdyz uz bude chtit admin neco takoveho udelat, ma moznost nalinkovat
jednu ikonu. Ale rad bych videl nekoho, kdo neco takoveho udela.

Spis mi pripada divne, ze nelze na desktop pridat aplikaci z menu.
Tusim, ze to v KDE1.x slo, ted jsem to ale nenasel, jak udelat jinak
nez prava-mys->vytvorit novy->odkaz na aplikaci

--
Oto 'tapik' Buchta