Fwd: Re: Ikony na plose KDE pro vsechny uzivatele?

Daniel Prynych Daniel.Prynych na hornet.cz
Pondělí Červenec 23 13:47:54 CEST 2001

Tak trochu to nechapu proc je to nedostatek, muzete nainstalovat tuto
aplikaci do menu a v menu ji ma pristupnou kazdy uzivatel. A kazdy z nich si
ji muze pretahnou do panelu nebo na plochu. Ja obecne nemam rad "zaneradenou"
plochu ikonami od toho je tady menu.

Dan