Jak na tri stitovky SMC

Hanzs honza.linuxconf na atlas.cz
Úterý Červenec 24 19:29:35 CEST 2001

Nazdarek

Mam jeden pocitac (486 ) s rh5.2 (SARAH od Satrapy s 2.0.33 jadrem)
a snazim se do nej nainstalovat tri sitove karty typu SMC (s cipem
83c795 a typ je 8416T)

Jsou nastaveny na tyto parametry:
1: irq=5 io=0x280
2: irq=7 io=0x240
3: irq=11 io=0x260

v linuxu je mam nastaveny takto :
cat /etc/conf.modules
alias eth0 smc9194
alias eth1 smc9194
alias eth2 smc9194
options eth0 -o smc9194-0 irq=5 io=0x280
options eth1 -o smc9194-1 irq=7 io=0x240
options eth2 -o smc9194-2 irq=11 io=0x260

musel jsem pouzit modul smc9194 protoze mi to smc-ultra nebralo.
Skousel jsem i wd a smc-ultra32 a take nic.

pak jsem udelal
]ifconfig eth0 192.168.1.1

SIOCSIFADDR a nejakou chybu

delaing device 'eth0'

skousel jsem to rozjet i s jednou kartou a nic.

Nevi nekdo v cem delam chybu ?

Lepsi by bylo jestli by mi nemohl nekdo poslat kompletni
postup. Studoval jsem ethernet-HOWTO a ldp ale dozvedel
jsem se jenom to ze ta chyba je kvuli spatne detekci.
nasel jsem tam prikaz ether ale stim nejsem na tom lip.

Hanz

--
S pozdravem,
 Hanzs

HAVE A NICE DAY or NIGHT
ech and HOLIDAYS !!!
Netlucte mne ja za tu cestinu fakt nemuzu.
Vona mne fakt nema rada. Navic vychazim
z rovnice y=i or y==i