Linux Router Project 2.9.3

Petr Kubicek kubicek na aspi.cz
Středa Červenec 25 10:05:00 CEST 2001

On Tue, Jul 24, 2001 at 06:57:45PM +0200, Martin Danielka wrote:
> Zdravim
>
> jiz tyden se postupne zajimam o vytvoreni a zprovozneni LRP s jadrem 2.0.36.
> V readme distribuce jsem se rocetl ze je nutne na zdrojove doubory kernelu
> pouzit patch. Soubory maji priponu *.diff. Poradi mi nekdo jak na to ?

Dobrý den,

proč 2.0.36. Stabilní verze LRP jsou 2.2.x jádry, vývojové verze už s 2.4.
A pokud nevíte, jak jadro opatchovat, použijte jedno z nějaké distribuce
LRP např. Oxygen. Další informace jsou na strance LEAF projektu
(leaf.sourceforge.net). Pokud se nedáte přesvědčit, tak minimálně potřebujete
patch initrd archive a linuxrc-always, které proženete v kořenu jádra
příkazem patch -p1 -N.

Hodně štěstí,

Petr Kubíček