Timeout klienta pri spojeni pres pppd

9r na seznam.cz 9r na seznam.cz
Úterý Červenec 24 21:05:02 CEST 2001

Oto Buchta wrote:

> Ahojte,
> mam veliky problem s pppd.
> Bez jakychkoli problemu jsem pod rh 6.x a Suse 6.4
> pouzival pppd.
> Upgradoval jsem na pppd-2.4.0 ze SuSE 7.1 CZ
> a pppd odmita nahodit sit.
>
> Jestli prosim, nekdo budete vedet, kde mam chybu, budu Vam moc vdecny.

kde mate chybu bohuzel nevim, ale navrhuju zkusit nejakou
distributivne-nativnejsi metodu pripojovani (nez svepomocne znasilnovani
pppd). napr. uvedeny rh ma jisty sitovy subsystem mj. v
/etc/sysconfig/network-scripts, kde se nachazeji mj. konfiguracni
soubory sitovych zarizeni (ifcfg-$NAME). ty se vytvareji napr. dodavanym
programem netcfg. pro ppp zarizeni ppp0 je potreba vytvorit ifcfg-ppp0 a
chat-ppp0, to vsechno netcfg zvlada. v ifcfg-ppp$NUMBER jsou uvedeny
vsechny parametry kromne hesla (je tam jen username), hesla jsou ulozeny
v /etc/ppp/{pap,chap}-secrets. dulezite je, aby heslo bylo ve "spravnem"
souboru, v zavislosti na tom, zda druha strana pouziva pap ci chap.
zarizeni se pak nahazuje a shazuje prikazy "ifup ppp0" a "ifdown ppp0".

btw, vas problem muze byt zpusoben take tim, ze vas pppd nemusi byt
kompatibilni s jadrem - kod pro ppp je z casti v jadre a z casti v pppd.
pouzivani pppd ze suse 7.1, ktere jede tusim na 2.4, na rh 6.x, ktery
jede na 2.2, svedci o vasi dobrodruzne povaze... ale az zestarnete a
stanete se konzervativnim, tak asi taky zacnete pouzivat pppd ve verzi,
kterou vase jadro vyzaduje...

--
grunge na matfyz.cz (pronounced [grunge])

NOTE FOR WINDOWS (TM) USERS: IN NO EVENT UNLESS REQUIRED BY APPLICABLE
LAW WILL I BE LIABLE TO YOU FOR ANY SOFTWARE OR HARDWARE DAMAGE, SYSTEM
MALFUNCTION OR DATA LOSS ARISING OUT WHILE YOU ARE READING THIS NOTE.