Timeout klienta pri spojeni pres pppd

Oto Buchta tapik na neo.cz
Středa Červenec 25 11:38:24 CEST 2001

Dne út 24. červenec 2001 21:05 9r na seznam.cz napsal(a):
> kompatibilni s jadrem - kod pro ppp je z casti v jadre a z casti v pppd.
> pouzivani pppd ze suse 7.1, ktere jede tusim na 2.4, na rh 6.x, ktery
> jede na 2.2, svedci o vasi dobrodruzne povaze... ale az zestarnete a

Asi jsem se spatne vyjadril.

Kompletne jsem upgradoval cely system takto :
SARAH1.0,RH4.9,RH5.0,RH5.1CZ,RH6.1CZ,RH6.2CZ,SuSE6.4 a ted SuSE7.1CZ
od pocatku sjem pouzival prilozene nastaveni pro pppd
a fungovalo mi to u dvou predchozich provideru. Nyni jsem presel
na jineho providera(raz-dva), jiny System (SuSE7.1CZ) a jiny modem (USCourier)
Predpokladam, ze bud souhra vsech techto zmen nebo alespon jedna
z nich muze na to, ze se nemohu dostat na Net.

No nic, jdu zkouset dal. Pokusim se pujcit ten stary modem, abych mohl
plne vyloucit problem Courieru (kde by to ale byt nemelo, protoze se evidentne
spoji, projde i prihlasovani do site)
--
Oto 'tapik' Buchta