Zvláštní.....

Úterý Červenec 24 23:05:18 CEST 2001

On Tue, 24 Jul 2001, Petr Žanta wrote:

> Mam zajímavý problém... Pokud pošlu v emailu přiloženo několik třeba 5
> cca 30kb velkých souborů *.doc, *.zip jinam než do naší sítě, tak to
> přijde příjemci na první pohled v pořádku ale přiložené soubory jsou
> nečitelné. Pokud tyto soubory pošlu po jednom postupně tak jsou
> čitelné. Jako klient je použit Outlok 2000. Zkusmo jsem ten samý mail
> poslal na mojí schránku na email.cz která mne ho přeposlala zpět a je
> to to samé, přílohu otevřu ale je to jen samý rozsypaný čaj.

Hledejte v hlavickach toho mailu nejakou stopu po konverzi (..converted by
xx.yy.cz) nebo neco jineho zajimaveho.

V hlavicce budou podepsani vsichni postaci, kteri postu predavaji, zkuste
zjistit, ktery z nich to dela. Zkuste vyuzit moznosti zapisu (pokud to
budou MTA podporovat) nekdo%nekde.cz na relay.cz, cimz docilite, ze mail
pujde nejdriv na relay.cz a z ni pak na adresu nekdo%nekde.cz (ovsem
myslim, ze kvuli spamum se tohle uz nepovoluje...).

Zjistete, cim se lisi telo zpravy (plain, ne to, co zobrazuje Outlook)
zmrsene a te spravne.

--
                        Milan Kerslager