instalace na notebook

Ing. Vlastimil Pospichal vpospichal na centrum.cz
Úterý Červenec 24 23:21:08 CEST 2001

Na takovy notebook IMHO RedHata nedostanes. Malo pameti, instalace se
nespusti (chce 16MB) a pro provoz chce alespon 8BM RAM. Spis bych
se podival na nejakeho Slackwara, tomu by to mohlo stacit. Na svem
notebooku 386SX/4MB/120MB jsem uspesne rozhybal Monkey, zabral
cca 30MB na HDD vcetne swapu.

Ing. Vlastimil Pospichal
mailto:vpospichal na centrum.cz
http://www.hoteldrnholec.cz
http://pospichal.hyperlink.cz

Proc kupovat MS Windows, kdyz existuji skutecne operacni systemy?