instalace na notebook

Středa Červenec 25 12:51:06 CEST 2001

On Tue, 24 Jul 2001, Jakub Dvorak wrote:

> mam notebook(486,4mb,120mb,FDD,COM1,LPT) a nevim jak
> na to nainstalovat Linux (RedHat x.y.,x>=5). Mohl by mi prosim vas
> nekdo poradit jak ho tam nainstalovat? Dekuji

Mate malo pameti. Pouzijte nejaky system, na kterem jsou starsi knihovny,
nelepe asi jeste stara libc (tj. Red Hat 4.x). System s novejsimi
knihovnami (tj. Glibc 2.0, 2.1 nebo 2.2, aka RH 5.x, 6.x nebo 7.x) jsou
vzdy o neco nenazranejsi, nez ty predchozi (duvodem asi bude, ze se uz
nemusi tak uzkosltlive setrit [tj. v knihovnach i v produktu kompilatoru]
a ze se rozleza i samotny pouzivany SW).

Samozrejme - i jine distribuce obsahuji starsi knihovny, ale nevim zpameti
jejich verze.

--
                        Milan Kerslager