Pouze XFS na Debianu?

Lumir Jasiok lumir.jasiok.fs na vsb.cz
Středa Červenec 25 09:23:04 CEST 2001

Dobry den,
chtel bych na server nainstalovat Debian a na nem pouze XFS filesystem. Videl
jsem bootovaci disketu pro RedHat 7.1, ktera toto umoznovala pro RH, ale pro
Debian jsem nenasel nic a ani na strankach SGI neni pokud vim popis jak
instalovat XFS treba rucne na ne-RH system. Mohl by mi nekdo poradit korektni
postup jak nainstalovat+jak bootovat system s XFS?

S pozdravem

Lumir Jasiok
--

  Lumir Jasiok      Student VSB-TU Ostrava
  email:                 lumir.jasiok.fs na vsb.cz
  MOTTO:           Unix je user-friendly, ale sve
                            pratele si vybira.