Pouze XFS na Debianu?

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Středa Červenec 25 10:47:17 CEST 2001

Dobry den,

On Wed, Jul 25, 2001 at 09:23:04AM +0200, Lumir Jasiok wrote:
> Dobry den,
> chtel bych na server nainstalovat Debian a na nem pouze XFS filesystem. Videl
> jsem bootovaci disketu pro RedHat 7.1, ktera toto umoznovala pro RH, ale pro
> Debian jsem nenasel nic a ani na strankach SGI neni pokud vim popis jak
> instalovat XFS treba rucne na ne-RH system. Mohl by mi nekdo poradit korektni
> postup jak nainstalovat+jak bootovat system s XFS?

Nevim presne, nedelal jsem, ale asi by to slo takto:

- Zkompilovat si jadro s podporou XFS (ne v modulu!)
- Nahrat ho na debiani bootovaci disketu (je ve formatu MS-DOS,
  jadro se (tusim) jmenuje linux)
- na dalsi disketu si nahrat mkfs.xfs (zkompilovanou utilitu pro
  vytvoreni svazku)
- Nabootovat z diskety a az do rozdeleni disku + pripraveni a
  namountovani swapu by to bylo stejne. Pak by prislo
  zformatovani dalsich svazku pod XFS na druhe konzoli (tak me
  napada, ze to jadro by melo mit jeste taky podporu pro
  MSDOSfs), tzn.: pripojit disketu s utilitou, vytvorit svazky a
  odpojit disketu...
- Pak v instalatoru zvolit volbu: Pripojit drive nainicializovane
  partitions (pozor: prvne se snazi pripojit partition pro root!)

A vesele instalit dale.

Ale jak rikam: nezkousel jsem to. Vyzkousejte a dejte vedet ;-)

> S pozdravem
>
> Lumir Jasiok

Zdravi
Honza Marek