Pouze XFS na Debianu?

Lumir Jasiok lumir.jasiok.fs na vsb.cz
Středa Červenec 25 12:12:42 CEST 2001

On Wednesday 25 July 2001 10:47, you wrote:
> Dobry den,
>
> On Wed, Jul 25, 2001 at 09:23:04AM +0200, Lumir Jasiok wrote:

> Nevim presne, nedelal jsem, ale asi by to slo takto:
>
> - Zkompilovat si jadro s podporou XFS (ne v modulu!)
> - Nahrat ho na debiani bootovaci disketu (je ve formatu MS-DOS,
>   jadro se (tusim) jmenuje linux)
> - na dalsi disketu si nahrat mkfs.xfs (zkompilovanou utilitu pro
>   vytvoreni svazku)
> - Nabootovat z diskety a az do rozdeleni disku + pripraveni a
>   namountovani swapu by to bylo stejne. Pak by prislo
>   zformatovani dalsich svazku pod XFS na druhe konzoli (tak me
> [...]
Bohuzel tak to nejde. Po bootovani z prvni diskety mi hlasi : Unable to mount
root a tim to konci. Ted si s tim bohuzel nemam cas hrat, ale urcite to
vyzkousim na jednom cvicnem stroji. Jsem si jisty, ze jsem nekde na inety
videl navod jak to provest, ale obavam se, ze ho uz asi nenajdu. Pokud na to
prijdu, pak se podelim o zkusenosti. Jedna vec mi ale dela starosti. Jak
nabootovat do korenoveho adresare, kdyz bude XFS? LILO ho pokudvim
nepodporuje a GRUB nevim. Nevedel by nekdy jak resit toto?

S pozdravem

Lumir Jasiok

--

  Lumir Jasiok      Student VSB-TU Ostrava
  email:                lumir.jasiok.fs na vsb.cz
  MOTTO: 	Unix je user-friendly, ale sve
                 	pratele si vybira.