OT: C++ - jak zjistit zda nebyla uvolnena pamet pred destruovanimobjektu?

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Středa Červenec 25 12:41:00 CEST 2001

Libor Chocholaty schrieb in Nachricht <3B5D9FB5.EF3D32EA na gncz.cz>...

>Vase oci bych potreboval. Nechcete se stavit? Muzu vam oskenovat strukturu
>objektu, ktera se vytvari a co se tam priblizne deje, vy prijdete a najdete
>to. Jo? :-)

No ak sa na to pozerate takto, je najvyssi cas tu strukturu zahodit
a navrhnut slusne. Tym skor, ak ste sam jej autorom :-)))

>Jestli byste to nasel, asi bych sel delat hrobnika.

Coby nenasiel, akurat by si za to asi nechal dobre zaplatit.
Zvlast chyby, ktore uz niekedy clovek urobil sam, sa ani v cudzom
kode nehladaju az tak tazko :-)))

Zopar tipov:
- STL vector<> a predpoklad, ze jeho objekty zostanu na mieste
  (_velmi_ oblubene, pri testoch s mensim poctom objektov
  vsetko bezproblemovo chodi, potom predvadzate veci sefom
  a bum :-))

- cyklicka struktura, ktora si pri ruseni zahryzne do vlastneho
  chvosta (zvlast navrhy pouzivajuce reference-counting
  vedia veci riadne zamotat)

- klient a server (metoda a jej volajuci, ...), ktore sa nedohodli
  na tom, komu objekt "patri"

- ...

Zdravi
--
                                                    Stano

P.S.: maily popisujuce problemy v software by som snad
radsej neposielal z adresy institucie, ktora sa vyvojom
software zaobera :-)))