RH7.1, kompilace jadra

Středa Červenec 25 12:56:47 CEST 2001

On Wed, 25 Jul 2001, Daniel Prynych wrote:

> Musim se bohuzel pripojit naistaloval jsem 7.1cz na stroj se SCSI
> disky jadro je 2.4.2-2 pokud nainstaluji
> kernel-source-2.4.3-12.i386.rpm a pokusim se je prelozit dojde ke
> stejnym vysledkum.

Pred kompilaci dejte:

make mrproper

Jadro neni ve 'vanilla' forme, protoze jinak by neslo pouzit pro preklad
nekterych programu, ktere si z nej berou hlavickove soubory (mela by to
byl jen Glibc). Take jsou zdrojaky upraveny tak, aby stacily jen jedny
zdrojaku pro SMP a uniprocesory.

http://www.linux.cz/redhat-cz/

--
                        Milan Kerslager