Diskové oddíly

Petr Vtípil vtipil na atlas.cz
Středa Červenec 25 23:44:32 CEST 2001

Dobry den,

mam problem, na ktery se mi nepodarilo najit odpoved. Mel jsem nainstalovany Linux RedHat 7.0. Zaroven jsem pod Windows pouzival program na rozdelovani disku PartitionMagic 5.0. Po nainstalovani Linuxu mi prestal fungovat. Nepomohla ani preinstalace Windows a opetna instalace. Linux momentalne nepouzivam, ale zustaly mi oddily (jedna se o jeden 30 GB disk rozdeleny na 4 disky pro windows + tri oddily Linux /native, swap.../ ) zabirajici cca 3 GB mista. Jakym zpusobem mohu a) odinstalovat Linux a za b) zrusit oddily, ktere pouzival, a uvolnenou kapacitu priradit k diskum pristupnym pod Windows.

Dekuji predem za radu.

Petr Vtipil