Diskové oddíly

Karel Dudasek dudasek na vtopu.army.cz
Čtvrtek Červenec 26 13:30:25 CEST 2001

On Wed, 25 Jul 2001, Petr Vtípil wrote:
> mam problem, na ktery se mi nepodarilo najit odpoved. Mel jsem
> nainstalovany Linux RedHat 7.0. Zaroven jsem pod Windows pouzival
> program na rozdelovani disku PartitionMagic 5.0. Po nainstalovani Linuxu
> mi prestal fungovat. Nepomohla ani preinstalace Windows a opetna
> instalace. Linux momentalne nepouzivam, ale zustaly mi oddily (jedna se
> o jeden 30 GB disk rozdeleny na 4 disky pro windows + tri oddily Linux
> /native, swap.../ ) zabirajici cca 3 GB mista. Jakym zpusobem mohu a)
> odinstalovat Linux a za b) zrusit oddily, ktere pouzival, a uvolnenou
> [...]
Sice si myslim, ze Windows za to nestoji, ale:
ad a) ve Windows - restart do MS DOS a pak zadam "fdisk /mbr".
ad b) Dalsi postup zalezi na rozdeleni disku, ale obecne zrusim
      prirazeni partisen a na jejich miste vytvorim partition pro Win
Cim to udelate je vase vec.
P.S. MS DOSovy fdisk mi na takove veci nepripada jako vhodny nastroj.
     PM ve verzi 4.0 uz to umel.

                             Karel Dudasek