tisk z marsu

Vaclav Dvorak Vaclav.Dvorak na euromise.cz
Čtvrtek Červenec 26 16:57:27 CEST 2001

Pomoc! To fakt nikdo nema zadny napad? Prosiiim...

Tisk pomoci nprint (at uz linuxoveho nebo DOSoveho) uz chodi (a
netusim, proc predtim nesel :-( ), ale nechodi tisk z DOSu na LPT1
pres CAPTURE do Marsove fronty. Zkousim to z dosemu na
stejnem stroji, kde je ten mars, a ze stejneho dosemu se stejnym
VLM klientem tisk na skutecny NetWare 4.1 chodi, jen na ten
Mars ne - zustane ve fronte (v pconsoli) viset 64-bytovy job, status
je "adding" a nic se nedeje. :-( Radi bychom ten skutecny NetWare
nahradili (aby nebezely zbytecne stale dva stroje, z nichz ten NW
stejne za chvili odejde). Bez funkcniho tisku to ale nepujde... :-(
(Jeste dalsi tiskarny by mely byt obsluhovany pres hardwarovy
print server od HP - to jsem jeste neresil, doufam, ze to nebude
dalsi nocni mura.)

Diky.

EuroMISE centrum    (http://www.euromise.cz)