tisk z marsu

Jiri Svoboda svoboda na istrade.cz
Čtvrtek Červenec 26 18:00:50 CEST 2001

Vaclav Dvorak wrote:

> Pomoc! To fakt nikdo nema zadny napad? Prosiiim...
>
> Tisk pomoci nprint (at uz linuxoveho nebo DOSoveho) uz chodi (a
> netusim, proc predtim nesel :-( ), ale nechodi tisk z DOSu na LPT1
> pres CAPTURE do Marsove fronty. Zkousim to z dosemu na
> stejnem stroji, kde je ten mars, a ze stejneho dosemu se stejnym
> VLM klientem tisk na skutecny NetWare 4.1 chodi, jen na ten
> Mars ne - zustane ve fronte (v pconsoli) viset 64-bytovy job, status
> je "adding" a nic se nedeje. :-( Radi bychom ten skutecny NetWare
> nahradili (aby nebezely zbytecne stale dva stroje, z nichz ten NW
> [...]

No nevim, jestli je to stejny pripad. ale je to tak rok, co jsem travil noc s
podobnym problemem. Pouzival jsem Mars v RH 6.2 (jestli se nepletu). Jako
posledni zoufaly krok jsem pouzil balicek z RH6.0 nebo 6.1 a jelo to na "prvni
zapojeni".  Netvrdim, ze je to stejny pripad, zkuste. Jinak je samozrejme tisk
pres mars provozuji na 5 strojich.

--
Jiri Svoboda
svoboda na istrade.cz