RH7.1, kompilace jadra

Čtvrtek Červenec 26 17:11:44 CEST 2001

On 26 Jul 2001, Cejka Rudolf wrote:

> Uzavreny != tajny/duverny?
>
> * Uzavreny ve smyslu, aby do skupiny nemohli prispivat lide, kteri
>   by jen zdrzovali od skutecne a smysluplne prace?
>
> * Uzavreny ve smyslu tajny a duverny, aby nikdo nevidel, s jakymi
>   problemy se potyka vyvoj distribuce? To doufam ne...

Je to interni list firmy RH a jejich vyvojaru/testeru. Neni duvod ho
zpristupnovat. Slouzi jen pro debaty (strategie, synchronizace vyvojaru,
zajimavosti apod). I jeji clenove vyplnuji chyby na Bugzille (list
neslouzi k reportovani chyb), takze je muze kdokoliv videt.

Je pravda, ze nektere bugreporty, ktere s tykaji aktualnio stavu jsou
nepristupne verejnosti, ale odrolovanim do Raw Hide distribuce se
restrikce odstranuji.

Zadna firma nechce chodit na trh se svymi strategickymi informacemi pred
dnem D, tim mene firma Red Hat, ktera zverejnuje uplne vsechno (vcetne ISO
obrazu, zdrojaku svych vlastnich nastroju, ktere jsou v distribuci,
Instalatoru, atd...) jeste drive, nez sama zacne krabice prodavat (to me
prijde dokonce az prilis open, ale to je jejich vec). Distribuce krabic je
pozadu, protoze jejich vyroba, tisk manualu a lisovani CD nejakou dobu
trva.

Closed jsou tedy jen terminy a interni informace. Jistou debatu o tom
rozproudil nedavno Richard Stalman (v listu gcc na gcc.gnu.org), ale on
narazel na zatajovani zdrojovych kodu, coz NDA (tj. podminka pro vstup do
vyvojoveho teamu) nepokryva.

--
                        Milan Kerslager