UATA a Intalace Linuxu

Grep greptrash1 na quick.cz
Středa Červenec 25 19:45:06 CEST 2001

Rozhodl jsem se nainstalovat si Linux na svuj novejsi pocitac (Abit BE6-II
(obsahujici cip HPT 370 - to je ten pro UATA),  PIII 733 Mhz, 128 Mb Ram,
IBM-DTLA-307030 (30 Gb) pres UATA 66, ASUS V3800, CDROM Toshiba Yamaha obe
ATAPI). Na starsim pocitaci (Abit BE6, Celeron 400 Mhz, 64 Mb, Quantum
FireBall 6.4 GB na UATA 33, S3 Trio3D, CDROm Toshiba) jsem Linux
nainstaloval skoro bez problemu (az na tu grafiku) ale nyni si instalacni
program odmita vsimnou pripojeneho disku (pri vyberu instalace (Server,
Workstation, atd.) mi oznami ze nenasel medium na ktere by bylo mozne Linux
nainstalovat) po precteni  HowTo Ultra-DMA.html jsem vyzkousel tam uvedeny
zpusob (z proc/pci  vybrat adresy a tucne tam disk "doprat") bohuzel s timto
jsem neuspel a nic me uz nenapada. Muze mi nekdo poradit? Dekuji.