hylafax s vice zarizenimi

Mira Tempír xtempir na informatics.muni.cz
Čtvrtek Červenec 26 18:34:01 CEST 2001

Dobry den,
resim konfiguraci faxoveho serveru s dvema faxmodemy
a dostal jsem se do uzkych:
Potreboval bych nastavit, aby prijimal pouze jeden
modem (neni problem, spustim jen jedno faxgetty),
ale taky, aby jen jeden (ten druhy) modem odesilal.
Procetl jsem snad vsechny dokumentace, dokonce tam
je i odpoved na presny stejny problem, ale bohuzel
to nefunguje. Zatim jsem se dostal jen do stavu,
kdy hylafax urci ten spravny modem, pokud jde
o jediny zpracovavany job, ale bohuzel jsem ho nedokazal
presvedcit, aby spravne nechal ve fronte dalsi ulohu
a netlacil ji pres druhy modem, ktery ma byt
vyhrazeny pouze na prijimani.

Pripadna odpoved s odkazem na
http://www.hylafax.org/HylaFAQ/Q347.html je pro me zbytecna,
to jsem uz zkousel, bohuzel k vysledku to nevedlo.

Hylafax jako balik se mi velmi libil, je to velmi flexibilni
a rozsiritelne, neverim ze by mela byt takova (doufam jednoducha)
vec problem.

Dekuji za pomoc

  Mira Tempír, student at fi.muni.cz
   <xtempir at informatics.muni.cz>