Security zaloha

Robert Vojta vojta na ipex.cz
Čtvrtek Červenec 26 21:26:05 CEST 2001

> Tak pro tohle tvrzeni mate urcite dukazy, ze ano?!

  A vy? Nemate taky zadne dukazy ...

> Prosil bych tedy odkazy na pripady "prumernych hackeru", kdy byl pocitac
> hacknut a byla take zmenena RPM databaze tak, aby 'rpm -Va' nevypsal
> napadnute programy.
>
> Ja jsem videl nekolik hacku, od prumernych az po pomerne zdarile a NIKDO,
> opakuji NIKDO z nich nikdy nedelal nic s RPM databazi. Tak se dal hack
> odhalit za 3 minuty!

  ... a tohle vubec nic nedokazuje. Jste security experti, ze se hadate?
Pokud hacker chce, zmeni Vam i rpm databazi, atd. aby jste ho nenasel, resp.
tezko pretezko hledal. Pokud se da hack odhalit do 3 minut tak neni ani
trochu zdarily. Resp. samotny hack (vniknuti do systemu) zdarile muze byt, ale
maskovani uz nemusi, ale vetsinou pri velice vydarenem hacku je velice vydarene
maskovani. Muzete nam neznalym definovat kdo je podle vas "prumerny hacker" a
co je podle vas "prumerny hack"?

Best regards,
  Robert

--
   _
  |-|  __      Robert Vojta <vojta-at-ipex.cz>          -= Oo.oO =-