Security zaloha

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Čtvrtek Červenec 26 20:31:38 CEST 2001

On Thu, 26 Jul 2001, Lukas Cirkva wrote:

> Prumerny hacker prvni co udela, tak zmeni rpm databazi i s programem. Pokud
> je pro vas zpusob kontroly rpm databaze bez zalohovani dostacujici, tak pro
> mne rozhodne neni.

Tak pro tohle tvrzeni mate urcite dukazy, ze ano?!

Prosil bych tedy odkazy na pripady "prumernych hackeru", kdy byl pocitac
hacknut a byla take zmenena RPM databaze tak, aby 'rpm -Va' nevypsal
napadnute programy.

Ja jsem videl nekolik hacku, od prumernych az po pomerne zdarile a NIKDO,
opakuji NIKDO z nich nikdy nedelal nic s RPM databazi. Tak se dal hack
odhalit za 3 minuty!

R.V.