Nekillnutelne cp

Jiri Dobes bobes na bigfoot.com
Pátek Červenec 27 08:46:42 CEST 2001

Juraj Ziegler wrote:

> v principe nic, pockat kym (ak vobec) vytime-outuje ta operacia, ktora
> prave prebieha v kernel mode, a velmi sa jej nedari. co sa jej pri chybnom
> CD ani necudujem.
>
> [e]

Hm. Tak jsem prisel dneska rano a cp bylo jeste zatuhle, pomohl reset. Mate
nekdo jiny navrh?

                Jirka

** Jiri Dobes <dobes na centrum.cz> http://www.bigfoot.com/~bobes
** Phone:  ++ 420 / 2 / 2435 7566, Fax: ++ 420 / 2 / 2435 7413
** Dept. of Technical Mathematics,  Fac. of Mech. Engineering
** CTU Prague, Karlovo nam. 13, Praha 2, 121 35, Czech Republic