Nekillnutelne cp

Juraj Ziegler e na hq.sk
Pátek Červenec 27 10:13:53 CEST 2001

On Fri, Jul 27, 2001 at 08:46:42AM +0200, Jiri Dobes wrote:

> Hm. Tak jsem prisel dneska rano a cp bylo jeste zatuhle, pomohl reset. Mate
> nekdo jiny navrh?

odstranit pricinu. zistit preco sa to cp zaseklo v kerneli (ktore I/O) sa
nevie dokoncit, a riesit to. to cp proste nezhodite. je zaseknute v kernel
mode, a akykolvek signal mu poslete bude spracovany az pri prechode z kernel
modu do user modu. a ten asi nechce nastat :)

mne sa taketo veci diali obcas pri prenose cez sambu za pomoci zlej sietovej
karty, a tieto operacie zvykli vytimeoutovat, takze cp neostalo visiet navzdy.

[e]