Antivirova ochrana mailu

Daniel Prynych Daniel.Prynych na hornet.cz
Pátek Červenec 27 09:49:19 CEST 2001

Ne mame "plnohodnotnou" ale na jeden stroj na linux coz nam staci, kontroluje
postu ktera prijde. Rikali nam 4000 Kc za rok nebo 6000 Kc za dva.
Bohuzel v podniku je dovolena takze kolik se presne zaplatilo ted nezjistim.
Kazdopadne pokud chci jen detekovat vir v poste tak mi staci trial verze +
AMaVis

Daniel Prynych

Dne pá 27. červenec 2001 09:28 jste napsal(a):

 >Dobre, donutil jste me najit tu fakturu :-)
Omlouvam se za neduveru.