Antivirova ochrana mailu

Martin Duda Martin.Duda na hrad.cz
Pátek Červenec 27 10:30:04 CEST 2001

Daniel Prynych wrote:

> Ne mame "plnohodnotnou" ale na jeden stroj na linux coz nam staci, kontroluje
> postu ktera prijde. Rikali nam 4000 Kc za rok nebo 6000 Kc za dva.
> Bohuzel v podniku je dovolena takze kolik se presne zaplatilo ted nezjistim.
> Kazdopadne pokud chci jen detekovat vir v poste tak mi staci trial verze +
> AMaVis

Ted me napada, ze jsme kupovali verzi na server, takze mozna proto jina cena. To
uz je ted jedno.
AMaVis jsem zkousel spolu s uvscanem a AVP. Fungovalo to, ale pri nasem pomerne
velkem postovnim provozu to hrozne zatezovalo server, protoze pro kazdy mail se
pustila kopie AMaVis + avir.
AVP nyni bezi jako demon a sendmail s nim "komunikuje" pomoci klienta avpkeeper -
vysledkem je podstatne mensi zatizeni serveru. Je pravda, ze AMaVis umoznuje take
komunikaci s AVP bezicim jako demon, ale nepodarilo se mi to zprovoznit. Mozna je
problem nekde mezi zidli a klavesnici :-) Pokud to nekdo takto pouziva, rad se
poucim.

> Omlouvam se za neduveru.

To nic. Udelal jsem neco pro zdravi, protoze jsem musel vstat ze zidle a jit o
patro vyse :-))

>  >Stalo to presne 37900,- s DPH. Mam dojem, ze pouzivate trialovou verzi. Od
>  > plne verze se pravdepodobne lisi pouze aktivacnim klicem.

Duda