RH7.1, kompilace jadra

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Pátek Červenec 27 10:43:34 CEST 2001

Marcel Kolaja wrote:

>Možná jsem Vás úplně nepochopil a s Red Hatem moc často nepracuju, ale
>proč byste nemohl nainstalovat nové jádro z balíčku? Neříkejte mi, že ten
>balíčkovací systém neumožňuje nainstalovat nové jádro, aniž bych ty
>předchozí zničil.

>To je asi pravda, a navíc si v některých případech jádro přeložit musíte,
>ale na druhou stranu většinou není důvodu nepoužívat kernel-image
>z distribuce.

Z balickovaciho systemu si nainstalujete jedno jadro. Pokud v tom chci
mit poradek a chci mit i "experimentalni" kernely, pak nezbyva, nez si
je z tarballu prelozit sam, prejmenovat z vmlinuz na vmlinuz-2.2.19
(napriklad, stejne i System.map), upravit lilo.conf apod. Ostatne,
zkuste si do RH dostat pres rpm vice jak prave jeden kernel. To bude hra
zavislosti!

--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz