RH7.1, kompilace jadra

Marcel Kolaja xkolaja na aurora.fi.muni.cz
Čtvrtek Červenec 26 08:17:39 CEST 2001

On Wed, Jul 25, 2001 at 10:07:46PM -0400, Michal Vymazal wrote:

> 1) Z urciteho duvodu mam v systemu vice jader (ja celkem 6 , jisteze
> aktivni je jen jedno) a pak samozrejme nemohu delat upgrade pomoci rpm
> balicku. Pak si musim zkontrolovat prekladac/prekladace (pro radu 2.2.x

Možná jsem Vás úplně nepochopil a s Red Hatem moc často nepracuju, ale
proč byste nemohl nainstalovat nové jádro z balíčku? Neříkejte mi, že ten
balíčkovací systém neumožňuje nainstalovat nové jádro, aniž bych ty
předchozí zničil.

> Nic ve zlem, ale rika se (ano, je to ponekud tvrdy pozadavek), ze tucnak
> konci materskou skolku tim,ze si sam prelozi jadro. To prvni jsem delal

To je asi pravda, a navíc si v některých případech jádro přeložit musíte,
ale na druhou stranu většinou není důvodu nepoužívat kernel-image
z distribuce.

> Michal Vymazal

S pozdravem

Marcel Kolaja                              http://www.fi.muni.cz/~xkolaja/
NLPlab FI MU                                        http://nlp.fi.muni.cz/
"I could be wrong, of course. But I'm never wrong."
       -- Linus Torvalds