Antivirova ochrana mailu

Michal Žejdl zejdl na suas.cz
Pátek Červenec 27 10:44:43 CEST 2001

Pavel Tyrner wrote:

> Prosim o radu, co vymyslet jako antivirovy "filtr" na mailserver provozovany
> na Linuxu (RH 7.1, Apache 1.3.20)

	Včera jsem uchodil (donucen šéfem kvůli činnosti viru SirCam :) Inflex
(http://pldaniels.com/inflex/) a jsem s ním za tu krátkou dobu velice
spokojen. Umí spustit externí antivirový program, dále může rozsuzovat
podle druhu souboru (file), jména (find -iname) nebo textu ve zprávě.
Máme koupený uvscan pro Linux (McAfee), ale SirCamu by se možná dalo
bránit i bez něj (rozpoznáním textu).
	Píšu to sem proto, že v archivu jsem na Inflex nenarazil, pořád samý
AMaViS (a ten se mi nepodařilo rozchodit, protože nejsem perlorodka
(rozený perlista):).
--
Ing. Michal Žejdl			e-mail: zejdl na suas.cz
Sokolovská uhelná, a.s.			tel.: +420 168 46-5418