Antivirova ochrana mailu

Daniel Prynych Daniel.Prynych na hornet.cz
Pátek Červenec 27 11:44:47 CEST 2001

To se mi podarilo,
Je nutno v adresari /opt/AVP/DaemonClients/Sample1/ prelozit program
AvpDaemonClient a presunout ho do adresare /opt/AVP ten prave komunikuje s
demonem. Take jsem delel malou upravu v AMaViS-u.

Bezi pres nej provoz podniku (cca 900 zamestancu) server AMD K6 300 MHz RH6.2
drive 5.2 192 MB, jeste tam bezi Squid a zadne pretizeni.

Daniel Prynych