levny SCSI RAID radic

Zdenek Mazanec mazanec na book.ctt.cz
Pátek Červenec 27 14:42:04 CEST 2001

> Radic ma svuj program, kterym disky sestavim do RAIDU a pak uz se to tvari
> jako jedno zarizeni, velikost 68 GB.
To maji podle mych informaci vsechny slusne hw raidy ;-)

> Software je oblibeny Mandrake 8.0, ktery me docela "zklamal". Cekal jsem
> celkem problemy, stahovani disket, ovladacu a podobne vymozenosti, ale
> NAPROSTO NIC z toho nebylo potreba. :)))))
:-) Taky mam rad mandrake, ale na ostry provozni server bych 8.0 asi jeste
nedal. Mandrake je znamy tim, ze podporuje celkem slusnou skupinu hardware,
a to tak, ze velmi brzy. Dani je sem tam nejaky ten nedodelek a sem nejaky
problemek se stabilitou, pokud uhnete z oficialnich updatu. Vrele vam
neporucuji zkouset jina jadra nez oficialni pro MDK 8. Ja jsem se nechal
nedavno zlakat jadrem 2.4.6 (tusim) na PE 2450. Z cookeru. A po dvou dnech
jsem si musel udelat vylet na TV vez.
Naopak bych vam vrele doporucil 7.2 - je to skala a s vasim hw si poradi
taky.

Zdenek Mazanec