Wavelan 11mbit > Unable to map card memory - Please Help .....

linux na backdoor.cz linux na backdoor.cz
Sobota Červenec 28 15:38:22 CEST 2001

Dobrý den,

  Mam nasledujici problem ......
  Orinoco 11 Mbit silver ........
  Verze firmware 7.02 .... verze ovladacu wavelan2 6.10
  pcmcia drivery .....3.1.25 .....

  Po naistalovani a zkonfigurovani vsech potrebnych souboru obdrzim
  hlasku v messages " unable to map card memory"
  v config.otps mam nastavene snad vsechny rozsahy podle vse moznych
  rad z celeho internetu .... ale problem stale trva ....

  Karta pri zalozeni pipne hluboce .... a pri vytazeni vysoce ....
  Znamena to ze karta nebyla rozpoznana ( asi diky tomu ze nebylo
  mozno pridelat pametovy rozsah )

  Neni mi jasne jake rozsahy se tam maji uvest ......

  Dale mam v pocitaci 2 sitove karty jednu na irq 11 a druhou 10
  a 400h, 800h .......
  Dival jsem se ze se vetsinou ve win detekuje wavelan karta jako na
  irq 10 ..... nemuze to kolidovat ??
  Popr. jestli ano jak prehodit wavelan na jine irq ?

  Diik moc za kazdou reakci ...

--
S pozdravem,
 Dave