Wavelan 11mbit > Unable to map card memory - Please Help .....

rad0 misovic rado na freejane.sk
Sobota Červenec 28 16:45:36 CEST 2001

Co je to za zelezo? Totiz mnohe znackove servery (z vlastnej skusenosti napr
od compaq-u) maju master/slave PCI sloty. Karta pouziva viac I/O portov,
prvy pre bridge PCI/PCMCIA a dalsi (dalsie?) pre samotnu wlan kartu. No a tie
Master PCI sloty vedia alokovat dalsie rozsahy, zatial co Slave PCI sloty to
nevedia.
Pokial mas obycajne PeCko, tak pomaha iba laborovanie. Pokial viem, tak
napr. samsungy si vedia privlastnit uplne lubovolne volne irq, takze tu by
som problem nehladal. Skor by som sa pozrel na /proc/ioports a pokusil sa
podla toho posachovat s config.opts.

					rad0

--

raTboy  --> rad0van misovic
Public key:

     1024D/3079CCFA 2001-03-03 rad0van misovic <rado na freejane.sk>
     Key fingerprint = 0159 7A31 F1E1 DA0F 2D1B  5F20 A9E1 850A 3079 CCFA