Wavelan 11mbit > Unable to map card memory - Please Help .....

linux na backdoor.cz linux na backdoor.cz
Sobota Červenec 28 17:01:01 CEST 2001

Dobrý den,
28. července 2001, 16:45:36, napsal jste:

rm> Co je to za zelezo? Totiz mnohe znackove servery (z vlastnej skusenosti napr
rm> od compaq-u) maju master/slave PCI sloty. Karta pouziva viac I/O portov,
rm> prvy pre bridge PCI/PCMCIA a dalsi (dalsie?) pre samotnu wlan kartu. No a tie
rm> Master PCI sloty vedia alokovat dalsie rozsahy, zatial co Slave PCI sloty to
rm> nevedia.
rm> Pokial mas obycajne PeCko, tak pomaha iba laborovanie. Pokial viem, tak
rm> napr. samsungy si vedia privlastnit uplne lubovolne volne irq, takze tu by
rm> som problem nehladal. Skor by som sa pozrel na /proc/ioports a pokusil sa
rm> podla toho posachovat s config.opts.

rm>                                         rad0

rm> On Sat, Jul 28, 2001 at 03:38:22PM +0200, linux na backdoor.cz wrote:
> [...]

neznackove PC .....
laborovanie ..... uz sem laboroval 2 dny ! :-)

to jsem uz taky zkousel ........ nic zajimaveho jsem nevyhrabal

S pozdravem,
 linux
 linux na backdoor.cz