vytvoreni boot disku na hdd

Michal Grunt michal.grunt na iol.cz
Sobota Červenec 28 18:42:39 CEST 2001

Zdravim,
mozna ze tento dotaz bude pro vetsinu lidi banalni, ale ja jsem moc
informaci o tomto nenasel. Mam disk hda na kterem mam nainstalovany
linux, pak jsem si pripojil disk hdd na kterem chci delat ruzne linux
pokusy, ale nedovedu na nej zkopirovat system. Chci toto:
- zkopirovat na hdd jadro a vytvorit bootdisk
- pote fyzicky odpojim hda a necham zapojeny jenom hdd a chci aby to
z neho bootovalo

Nechci po vas aby jste mi radili jaky soubor ze to linux potrebuje k
funkci atp. Jde mi jenom o zkopirovani systemu (jadro + lilo, muze byt
i bez lila) a "aby to bootovalo" a neco delalo (neco jako v DOSu sys c: d:).

Dik