vytvoreni boot disku na hdd

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Sobota Červenec 28 22:40:17 CEST 2001

On Sat, 28 Jul 2001, Michal Grunt wrote:
> - zkopirovat na hdd jadro a vytvorit bootdisk
> - pote fyzicky odpojim hda a necham zapojeny jenom hdd a chci aby to
> z neho bootovalo
>
> Nechci po vas aby jste mi radili jaky soubor ze to linux potrebuje k
> funkci atp. Jde mi jenom o zkopirovani systemu (jadro + lilo, muze byt
> i bez lila) a "aby to bootovalo" a neco delalo (neco jako v DOSu sys c: d:).

myslite neco jako:
<cut /etc/lilo.conf>
boot=/dev/hdd
image=/boot/vmlinuz
	label=linux
	root=/dev/hdd1
	read-only
</cut>
?
to ale nebude fungovat, protoze jakmile ten vas hda vytahnete, z hdd se
stane patrne hda, takze by to muselo byt takto

root/dev/hda1

pak
/sbin/lilo -t
/sbin/lilo
shutdown -r now

nevim, jestli jsem vas dobre pochopil...

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487