hdparm a ATA66

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Sobota Červenec 28 23:21:23 CEST 2001

On Sun, Jul 29, 2001 at 05:01:35AM +0200, Jirka Novak wrote:

> IBM 30 GB (presne oznaceni ted nevim,  ATA100)

Zrovna IBM rady 75GXP jsou na blaclistu pro radic HPT366, jak je to u
vaseho Promise nevim, ale zkusil bych se podivat do zdrojaku, jestli
ho tam treba nema taky.

> BTW. vsimnul jsem si, ze mozilla pro wokna renderuje stranky podstatne
> lepe nez mozilla linuxova (napr. root.cz). Dost dobre nechapu, jak je to

Nemam zrovna pristup k Windows, ale moje linuxova Mozilla 0.9.2 renderuje
root.cz bez chyb.

--
/*     Miroslav Petricek           mirek na petricek.cz
       Brno, Czech Rep.            ICQ: 56183467