hdparm a ATA66

Jirka Novak eagle na unicode.cz
Sobota Červenec 28 21:43:38 CEST 2001

> Jaky mate disk? V novejsich jadrech jsou nektere disky na blacklistu,

IBM 30 GB (presne oznaceni ted nevim,  ATA100).

kusit -X67 (UDMA44) nebo
> -X66 (UDMA33). Predpokladam, ze mate 80-zilovy kabel.

Samozrejme. :-)

> V defaultnich kernelech 2.2.16 i v tom od RH, podpora UDMA66 nefungovala,

Mam dojem, ze jsem stahoval nejakt Hedrickuv patch, ale uz je to davno.
Hmmm, matne si vzpominam na adresu linux-ide.org, to by mohlo byt ono. :-)

> takze jste si mozna myslel, ze vam to chodilo a pritom jste jel v
> nizsim rezimu.

Kazdopadne diky.

BTW. vsimnul jsem si, ze mozilla pro wokna renderuje stranky podstatne
lepe nez mozilla linuxova (napr. root.cz). Dost dobre nechapu, jak je to
mozne. :-(

Jirka 'Eagle Novak
eagle na unicode.cz