mysql a urcity radek

Jiri Chaloupka dev na b2bexpander.com
Neděle Červenec 29 19:52:53 CEST 2001

Zdravim,
vlastne jsem na to prisel tak, ze jsem urcitou aplikaci na zadost zakaznka
prizpusoboval na mysql, pricemz puvodne byla napsana pro mssql (rovnez na
zaklade pozadavku zakaznika). Sam radeji pisi vse malym pismem (nastesti
Oraclu je to jedno ...). Ten kus kodu naspal clovek, ktery z firmy jiz odesel

Mimochodem, uvadite ze na ms je to jedno. Na zaklade pozadavku zakaznika byla
konfigurace 1 stroj win nt 4 sp6 ws s apache/php4.0.6 a 2. stroj win nt 4 sp
6 ws s mysql ...

Chaloupka